It´s not unusual!

Jag har själv haft en enormt lång dag så jag ser dubbelt vid det här laget, och jag är inte härifrån än på ett tag. Känns som det blir köpmat ikväll. Går emot både ekonomin och löften om träning och diet, men men.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med den lilla saken (Carro) jag bor med när det gäller matlagning. Funderar starkt på att skicka iväg henne på en matlagningskurs hela sommaren! Vad tros om det? 3 månader i Thailand sen kan hon nog woka tills hon stupar ; ). Och ja, vi ska ha julpyntet uppe längst i kampen med grannarna! : )


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha varför just Thailand av alla ställen?

2009-01-12 @ 21:49:32
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: P.

Gillar maten ; )

2009-01-13 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0