Reklam inspelning

Hej på er!
Dålig uppdatering från vår sida, ibland blir inte allting som man har tänkt sig! Igår fick vi alla fall hem vår kamera vilket innebär att det kommer bli massor av bilder. Kommer såklart redan börja idag när vi ska vara med i en tv-reklam. Roligt ska det bli men jag måste verkligen vara snygg!

I veckan fick jag en inbjudan till en galapremiär till filmen I taket lyser stjärnorna. Det sägs att det ska vara den nya Fucking Åmål och eftersom jag älskar den filmen kommer jag nog att älska denna också. Jag tycker om svenska filmer och denna tror jag passar mig bra i smaken.

I helgen ska jag vi också se den nya Brad Pitt filmen, Benjamin Buttons otroliga liv. Den sägs ska vara väldigt bra och jag ser verkligen fram emot det. Sandrew levererar verkligen bra filmer!

/C.



Bilden lånad av Expressen

Kommentarer
Postat av: dena

den filmen verkar intressant!

2009-01-16 @ 15:27:32
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0