Varför ska jag laga mat?

Hej på er!
Sitter fortfarande på jobbet och har haft sjukt mycket att göra idag, dock hoppas jag att det rullar in lite pengar imorgon!

Idag ringde Peppar mig och ville att jag skulle laga mat vilket innebär att jag blir ett stort frågetecken. Jag erkänner att jag är bortskämd med matlagningen eftersom Peppar lagar mat typ hela tiden och när jag väl ska göra det vet jag inte alls vad jag ska göra. Nu var jag smart och föreslog egen pizza som jag vet att han älskar. Tror ni inte att jag får kommentaren "Men vad ska vi ha till matlåda då?". Carro fixar det också, farmors färdilagade mat som finns i frysen, kan det bli bättre... Ät och var tyst säger jag bara :)


Visst ser dem god ut?


Imorgon är det full dag på jobbet sen på kvällen är det mingel på Scandic. Ska bli roligt att träffa folket i klassen. Fast det blir inte så mycket fest eftersom vi på onsdag ska på mingel frukost på H&M kl. 7.30.

Vi ska ta lite bilder så ni får se hur vårat liv ser ut!

/C.

ps. Peppar har även bestämt sig för att ha tävling med granarna vem som vågar ha julsakerna kvar längst, jag skäms redan som det är och undrar hur detta ska sluta :)



Kommentarer
Postat av: carolina

HAHA! rolig tävling ;) jag tog bort mina för en vecka sen ;)

2009-01-16 @ 11:59:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0