Världens drömjobb för en duktig bloggare!

Se hit alla duktiga bloggare!

Jag har för vana att läsa Metro på väg till jobbet. Lagom skön avkoppling och det är alltid bra att hålla sig uppdaterad med vad som händer i världen. Imorse läste jag om världens grej för en duktig bloggare. Enda kruxet är att det är i Australien. Men för svenskar som är i närheten...

Just nu söker turistbyrån i Queensland en person som kommer att få bo på Hamilton Island i 6 månader. Den som får jobbet kommer att få resa till andra öar längs stora barriärrevet och rapportera om sina äventyr för en global publik genom bloggar, fotodagböcker och videoinspelningar. Den lycklige får sin resa från hemlandet till ön betald och kommer bo hyresfritt i en 3 rummare på stranden, komplett med pool och golfbil. Som om inte detta räcker får man även lön. Vad sägs om 25 000 i månaden, australiensiska dollar alltså. Vilket motsvarar drygt 140 000 svenska kronor/månad!!


Som om jag fattat det rätt så ska du glida, sola, snorkla, bada och uppleva äventyr i 6 månader och totalt få 840 000 kr för "besväret". Känns som att det finns sämre jobb än detta! Australien nästa någon?? : )

Mer info på http://www.islandreefjob.com/



Hamilton Island, Australien


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0